Úplně jednoduše. 

Je potřeba mít specialistu na analýzu klíčových domén. 

No a pak je potřeba mít štěstí a obsadit – za jeho pomoci – doménu – která nejlépe obsahuje klíčové slovo, které nejvíce na dané téma lidé zadávají do CZ vyhledávačů. Samozřejmě platí, že čím kratší doména v klíčovém slovu, tím vyšší její hodnota, ale v případě klíčových slov staveb a rezidencí, vkladatelé samozřejmě vyhledávají podle celého spojení názvu, a tady délka tedy nehraje roli. 

Klíčovým slovem (také též Klíčovou frází) se v dnešní terminologii označují výrazy, které se nejčastěji opakují v textu nebo hovoru na dané téma:

např.

„Dnes jsme navštívili rezidenci Garden Tovers v Praze. Moc se nám tato novostavba líbila a doporučuji Vám ji také shlédnout, pokud hledáte kvalitní bydlení i Vy“. 

Z textu pak ovlivněný vyhledávající použije zpravidla jasnou formulaci do pole vyhledávače internetu podle stěžejní informace, kterou ve sdělení zaslechl k označení předmětného objektu, a to: rezidence Garden Towers.

Klíčovým slovem potom tedy bude samozřejmě: rezidence Garden Towers

Z logiky věci je pak nejvýhodnější držet slovní spojení obsahující klíčové slovo v národní doméně CZ, nebo alespoň takové, které klíčové slovo obsahuje:

např.

www.RezidenceGardenTowers.cz 

Klíčová slova jsou důležitá při tzv. OPTIMALIZACI pro internetové vyhledávače.

Proto je potřeba upravit shora uvedenou formulaci tak, že KLÍČOVÉ SLOVO je slovní výraz, který fulltextový vyhledávač vypíše ve výsledcích daného vyhledávání (tzv. SERP) – nejlépe – na jeho prvních místech. Je pravdou, ze vyhledávače už jen nepracují dnes jen podle klíčových slov v textech a je pravděpodobné, že budou obsahovat v SERP i web stránky, které klíčové slovo vůbec neobsahují.

Optimalizovat webovou stránku na určité klíčové slovo pak může být problémem, pokud se člověk v tomto – dá se říct – umění – aspoň trošku neorientuje. Tato odborná činnost se označuje pojmem Analýza klíčových slov.

Volba klíčových slov záleží především na celkové strategii v SEO oblasti. Je to různorodé pro každý unikátní podnikatelský záměr i novou webovou stránku. Náš specialista ve svém originálním pojetí PR článků doporučuje používat pouze jedno klíčové slovo, v dřívějších trendech byly doporučovány až slova 3. Nejlepších účinků se vůči CZ vyhledávačům dosahuje kombinací účinnosti obou typů zmíněných PR článků.  

Rozhodujícím faktorem je pak cena, kterou jste ochotni měsíčně investovat do Vašeho podnikatelského záměru, protože přední místa ve vyhledávačích nejsou zrovna levná, bohužel i pro klíčová slova (ale nestojí do podnikání s REALITAMI  trošku  –  investovat, třeba již 2 roky dopředu, než se začne stavět?).  

Ne, že byste museli tyto investice někomu třeba posílat pravidelně každý měsíc na účet – ale je potřeba pravidelně publikovat tzv. PR články pomocí metod copywrittingu a SEO copywrittingu, které je nutno rozmisťovat do kvalitních k tomu určených webů na internetu – jejich tvorba je pak celkem náročnou činností, kterou si mistři tohoto umění, nechávají za svá knowhow a znalosti draze zaplatit. 

Ano, je nebezpečí, že subjekt, který nevlastní v doméně klíčové slovo bude i na pozici před Vámi, protože jeho SEO mistři produkovali více a kvalitnější PR články, než Vy, protože s tímto nemáte třeba zkušenosti. Nicméně pokud vyřešíte kvalitu, pak je předpoklad, že díky jejich počtu,který je u každého podnikatelského odvětví jinýa díky klíčovému slovu v národní doméně CZ – tu konkurenci nakonec předběhnete ještě možná i Vy 🙂 

Zabýváme se:

Analýzou klíčových slov – denně pro Vás analyzujeme nejnovější internetové zprávy a obsazujeme všechny volné lukrativní a investiční domény současného i budoucího trhu. Disponujeme pokročilým analyzátorem a odchytávačem expirujících domén, které někdo v minulosti zakoupil – ale už o ně nestojí – nebo je zapomněl zaplatit. Naše vysoce pokročilé softwarové řešení pro správu a odchyt domén – na Vaši objednávku z dané oblasti – pro Vás každý den vyhodnocuje příbuzná volná slova v expirujících doménách a náš robot v našich účtech registrátorů – se na Váš příkaz nám – pokusí uvolňenou doménu zachytit. O doménu může mít zájem více subjektů – Robotů – většina z těch menších má k dispozici pouze několik desítek požadavků za hodinu – my máme k dispozici až 2000 pokusů – ataků – problémem je, že registrátor může uvolnit doménu během doby 24 hodin kdykoli a potom skutečně platí, že který Robot zareaguje první náhodně – registruje ji na účet  společnosti, která přijala Vaši zakázku. 

Zprostředkováním kompletní SEO analýzy, včetně měsíčního profesionálního dohledu nad pohyby klíčového slova v doméně, který obsahuje Váš právě spuštěný nový web +  zajištění super kvalitních PR článků z dlouhodobého hlediska, které Vás jednoznačně dovedou postupem času až na 1. místa v CZ vyhledávačích Seznam.cz a Google.cz (ovlivněno jejich měsíčním počtem). 

Více informací k naší činnosti v této oblasti najdete ZDE

Náš živý MINIprojekt SeatATECA.cz , který začínáme dne 14.6.2017:

  1. Po uvedení na trh jsme v březnu registrovali unikátní doménu klíčového slova pro CZ vyhledávače – SEAT ATECASeatAteca.cz 
  2. Dva měsíce sledujeme počty unikátních IP adresUIP – ze stěžejních vyhledávačů českého internetu – Seznam.cz a Google.cz – v dubnu to bylo okolo 8600 UIP – nyní po odladění prvotního šumu po uvedení na trh v červnu 2017 – cca 8200 UIP. To je obrovská sledovanost, a jelikož je to NOVINKA na automobilovém poli – začne se hojně po uvedení na trh – prodávat. Pojďme té sledovanosti využít třeba ve Váš prospěch – oficiálního dealera značky SEAT – na dlouhou dobu, – co tu tento MODEL bude v prodeji. 
  3. Jak Vám můžeme zprostředkovat prodej třeba až i o 5 aut měsíčně navíc? 
  4. Na doménu SeatAteca.cz dnešního dne začínáme připravovat ve spolupráci se SEO mistrem specifickou webovou stránku, kterou nyní stavíme odzadu, –  dle jeho požadavků, – jak se má později chovat při pohybu v CZ vyhledávačích. Zpravidla přijdete k SEO až v době, kdy máte stránku hotovou, a on ji musí složitě nastavovat v rámci optimalizace. My ji vyvíjíme nyní od prvopočátku tak, aby byla lepší pro chování ve vyhledávačích – než ta Vaše již  – nějakou dobu fungující. Až bude hotová, napíšeme další pokračování tohoto seriálu – “ Jak to funguje?“ Budete svědky našeho živého pokusu, který začíná dne 14. 6. 2017 . Náš SEO GURU dnešního dne říká, že mám počítat s tím, že se ani před oficiálního distributora SEAT na stránce SEAT.cz na klíčové slovo – SEAT ATECA – nedostaneme. Uvidíme, říkám já. Každopádně připravujeme nový typ prodejních Magazínů pro AUTODealery konkrétních značek a modelů, které v doménách v klíčových slovech aktuálně provozujeme a nabízíme k prodeji nebo dlouhodobému pronájmu. Které to jsou, naleznete ZDE.
  5. Za cca 14 dní sem napíšeme pokračování.